Agent Janek - słoik w Warszawie

Tu możesz pochwalić się zdjęciami ryb, roślin i aranżacjami akwarium.

Autor
pajanek0
Gość
Posty: 9
Rejestracja: sob paź 22, 2016 11:48 pm
Lokalizacja: Piaseczno
Na imię mam: Xjak
Płeć:

Agent Janek - słoik w Warszawie

#1

Post autor: pajanek0 »

Witam :)
Mam na imię Janek i jestem z woj. podkarpackiego. Od 4 lat mieszkam na stałe w Piasecznie.
Jestem początkującym akwarystą z małym doświadczeniem - przygodę zacząłem w czasach gimnazjalnych startując z akwarium 40l (zupa rybna, szkoda gadać), następnie bardziej ambitnie wystartowałem z akwarium 72l (Główna obsada to były gupiki i miały się całkiem nieźle) i niestety z racji zmiany miejsca zamieszkania akwarium porzuciłem.
Mając teraz więcej czasu z racji ukończenia studiów postanowiłem powrócić do akwarystyki.
Kilka dni temu zakupiłem baniak 112l.
Kompletuję aktualnie całość, wolne dni spędzam na "grzebaniu w necie" i bieganiu po sklepach ale jak tylko uda mi się poskładać całość zaczynam "misję Akw@r1um". :evil: :hah: :evil: :hah: :viva:
z niezbędników potrzebny mi jeszcze filtr bo w zestawie był dołączony PAT MINI 10-120l 400l/h AQUA SZUT ale nie wiem czy nie będzie za słaby.
Postaram się relacjonować proces zdjęciami i na pewno będę oczekiwał pomocy w doborze fauny i flory.
Zdecydowany jestem na Bojowniki (1+2 czy 1+3?) i jakaś ławica małych rybek np neonków inessa ale nie mam pojęcia co mógłbym do tego ewentualnie dobrać i co dać na strefę przydenną.

Pozdrawiam gorąco :) :papa:
Awatar użytkownika

adi14
Zapaleniec
Posty: 214
Rejestracja: pt sty 02, 2015 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa Marymont

Agent Janek ?

#2

Post autor: adi14 »

Cześć!
powodzenia w przygotowaniach, w sumie to zawsze miły etap działań akwarysty. Co do obsady, to neonki trochę nie współgrają z bojownikami (lubią zdecydowanie niższe temperatury). Klasycznym uzupełnieniem byłyby raczej jakieś razbory. Na dno polecam Twojej uwadze piskorka vel cierniooczka Kuhlii. Oryginalna i ciekawa rybka.

Witek
Zapaleniec