Zapraszamy na comiesięczne spotkania warszawskich akwarystów i użytkowników FAWA.PL.
Szczegóły w wątku: kliknij!. Najbliższe spotkanie już... w sobotę, 13.01.2018.o o godzinie 17:00. Zapraszamy do PUBu Zielona Gęś koło Metro Pole Mokotowskie

BADIS Warszawa -podziękowanie

Opinie o sklepach stacjonarnych. Każdy sklep w osobnym wątku.

Autor
gymnocalycium
Gaduła
Posty: 130
Rejestracja: pn mar 10, 2014 9:56 am
Telefon: 601251340
Lokalizacja: Warszawa, Ursynów
Na imię mam: Marek
Płeć:
Kontakt:

BADIS Warszawa -podziękowanie

#1

Post autor: gymnocalycium » pt kwie 10, 2015 11:24 pm

Tą droga chce podziękować firmie
"Hurtownia Artykułów Zoologicznych Badis" ul.Ratuszowa 1/3 w Warszawie
za profesjonalne i szybkie załatwienie reklamacji.
W mojej pompie NJ3000 odpadł tylny pierścień wirnika. Niby działało, ale w każdej chwili mogło dość do zablokowania wirnika i całej pompy. Wiadomo czym to grozi jeżeli wyjechałeś np na 2 dni lub jesteś na dyżurze 30 godzin.
Zresztą ci co byli u mnie ostatnio to słyszeli ten grzechot.
Ponieważ pompa była jeszcze na gwarancji zgłosiłem to w sklepie gdzie była kupiona. Zaproponowano mi jedynie wymontowanie pompy, przesłanie do owego sklepu, który to wyśle tę pompę do analizy do dystrybutora (wesołe co?).
Dopiero interwencja u dystrybutora tzn w firmie BADIS spowodowała natychmiastowe rozwiązanie sprawy.
Nowy wirnik dotarł w ciągu 48 godzin
Jeszcze raz dziękuję.

Marek
do moderatora - zamieściłem tutaj ale można przenieść w miejsce właściwe o ile takie jest.

Awatar użytkownika

Lech-u
Admin
Posty: 15621
Rejestracja: ndz paź 30, 2011 10:22 pm
Lokalizacja: Warszawa-Piaseczno
Na imię mam: Lech-u
Płeć:

BADIS Warszawa -podziękowanie

#2

Post autor: Lech-u » sob kwie 11, 2015 10:24 am

gymnocalycium pisze:do moderatora - zamieściłem tutaj ale można przenieść w miejsce właściwe o ile takie jest.
Przeniosłem do "Sklepy zoologiczne w Warszawie i okolicach", aczkolwiek pamiętajmy, że Badis nie obsługuje klientów indywidualnych, bo to jest hurtownia (nie sprzedają klientowi indywidualnemu - trzeba prowadzić działalność "zoologiczną").

Jednak trzeba przyznać, że to nie pierwsza pozytywna opinia na temat Badisa. Mi wymienili wirnik do Eheima od ręki (przywiozłem im głowicę filtra). Był uszkodzony magnes w wirniku. Wymiana "za darmo".
Pozdrawiam serdecznie
Lech-u


Autor
gymnocalycium
Gaduła
Posty: 130
Rejestracja: pn mar 10, 2014 9:56 am
Telefon: 601251340
Lokalizacja: Warszawa, Ursynów
Na imię mam: Marek
Płeć:
Kontakt:

BADIS Warszawa -podziękowanie

#3

Post autor: gymnocalycium » ndz kwie 12, 2015 11:40 pm

Kończąc temat to z uzyskanych informacji wynika, że dystrybutorem Aquaruium Systems z Francji ( m. in. pomp New Jet) od 1 stycznia br jest firma E-Rybka ze Śląska ( maja sklep w Panoramie w Warszawie). Sadzę że BADIS chciał dokończyć swoje serwisowanie na profesjonalnym poziomie. Co innego za to sprzedaż - tu tylko do sklepów.
Oczywiście chodziło o skrócenie ścieżki od sklepu w którym było to kupione do dystrybutora i ostatecznie do klienta. Tylko, że w przypadku pompy to trudno ja wymontować i zostawić do trwających czasem negocjacji z dystrybutorem.

Inna sprawa, że ten konkretny model to jedna z najlepszych pomp w akwarystyce.

pozdrawiam

Marek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości