BADIS Warszawa -podziękowanie
: pt kwie 10, 2015 11:24 pm
Tą droga chce podziękować firmie
"Hurtownia Artykułów Zoologicznych Badis" ul.Ratuszowa 1/3 w Warszawie
za profesjonalne i szybkie załatwienie reklamacji.
W mojej pompie NJ3000 odpadł tylny pierścień wirnika. Niby działało, ale w każdej chwili mogło dość do zablokowania wirnika i całej pompy. Wiadomo czym to grozi jeżeli wyjechałeś np na 2 dni lub jesteś na dyżurze 30 godzin.
Zresztą ci co byli u mnie ostatnio to słyszeli ten grzechot.
Ponieważ pompa była jeszcze na gwarancji zgłosiłem to w sklepie gdzie była kupiona. Zaproponowano mi jedynie wymontowanie pompy, przesłanie do owego sklepu, który to wyśle tę pompę do analizy do dystrybutora (wesołe co?).
Dopiero interwencja u dystrybutora tzn w firmie BADIS spowodowała natychmiastowe rozwiązanie sprawy.
Nowy wirnik dotarł w ciągu 48 godzin
Jeszcze raz dziękuję.
Marek
do moderatora - zamieściłem tutaj ale można przenieść w miejsce właściwe o ile takie jest.
"Hurtownia Artykułów Zoologicznych Badis" ul.Ratuszowa 1/3 w Warszawie
za profesjonalne i szybkie załatwienie reklamacji.
W mojej pompie NJ3000 odpadł tylny pierścień wirnika. Niby działało, ale w każdej chwili mogło dość do zablokowania wirnika i całej pompy. Wiadomo czym to grozi jeżeli wyjechałeś np na 2 dni lub jesteś na dyżurze 30 godzin.
Zresztą ci co byli u mnie ostatnio to słyszeli ten grzechot.
Ponieważ pompa była jeszcze na gwarancji zgłosiłem to w sklepie gdzie była kupiona. Zaproponowano mi jedynie wymontowanie pompy, przesłanie do owego sklepu, który to wyśle tę pompę do analizy do dystrybutora (wesołe co?).
Dopiero interwencja u dystrybutora tzn w firmie BADIS spowodowała natychmiastowe rozwiązanie sprawy.
Nowy wirnik dotarł w ciągu 48 godzin
Jeszcze raz dziękuję.
Marek
do moderatora - zamieściłem tutaj ale można przenieść w miejsce właściwe o ile takie jest.