Zapraszamy na comiesięczne spotkania warszawskich akwarystów i użytkowników FAWA.PL.
Szczegóły w wątku: kliknij! Najbliższe spotkanie już... w sobotę, 12.05.2018.o o godzinie 17:00. Zapraszamy do PUBu Zielona Gęś koło Metro Pole Mokotowskie
Konkurs Zdjęcie Miesiąca Kwiecień 2018 trwa! Wstaw zdjęcie swojego akwarium!

Znaleziono 555 wyników

autor: denkmal
pt kwie 13, 2018 4:59 pm
Forum: Sprzedam
Temat: Sprzedam akwarium AUAEL 54l (60x30x30) - Warszawa Ursynów - promocja :P 20zł - umyta pokrywa :P
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 357
Płeć:

Sprzedam akwarium AUAEL 54l (60x30x30) - Warszawa Ursynów - promocja :P 20zł - umyta pokrywa :P

YOeLL - wybacz - ale poszło przez OLX jak świeża bułeczka razem z pokrywą w komplecie - żona ma jednak talent :P Ale jak szukasz jakiegoś kotnika - to kolega ma do oddania akwarium za czteropak (chętniej dwa :P) akwarium - nieco mniejsze - na oko 30-40l - tylko szyba profilowana. Ale za to z pokrywą...
autor: denkmal
pt kwie 13, 2018 1:19 pm
Forum: Sprzedam
Temat: Sprzedam akwarium AUAEL 54l (60x30x30) - Warszawa Ursynów - promocja :P 20zł - umyta pokrywa :P
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 357
Płeć:

Sprzedam akwarium AUAEL 54l (60x30x30) - Warszawa Ursynów - promocja :P 20zł - umyta pokrywa :P

YOeLL - ok dzięki - ale poczekaj bo żona wystawiła na OLX (bo akwa stoi od 3 dni na kanapie, więc się wkurzyła :p).
Potwierdzę Ci dostępność dziś wieczorem jak wróci z roboty.
autor: denkmal
czw kwie 12, 2018 5:41 pm
Forum: Oddam, Zamienię, Pożyczę, Użyczę
Temat: [Oddam] [Oddam] - roślinki - Warszawa - Ursynów
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 90
Płeć:

[Oddam] - roślinki - Warszawa - Ursynów

Hej,

Jak w temacie - roślinki - głównie rotala + jakaś mała kryptokoryna + inne jak sobie ktoś coś upatrzy z mojego akwarium.
(wątek 72l denkmala).

Pozdrawiam,
A.
autor: denkmal
śr kwie 11, 2018 1:06 pm
Forum: Galerie
Temat: 72 l denkmala
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 3521
Płeć:

72 l denkmala

Ewentualnie gałęzatką to pokryć. No jest to jakaś myśl... choć kurcze poprzednie próby słabo mi szły... jakoś to rosło... ale brudziła mi się mocno... skubana - i nie wyglądała tak ładnie jak powinna... no ale tam może by i się sprawdziła... może faktycznie zanabędę jakąś kulkę, rozkroję i spróbuję...
autor: denkmal
śr kwie 11, 2018 12:41 pm
Forum: Galerie
Temat: 72 l denkmala
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 3521
Płeć:

72 l denkmala

Na tej skałko-zabudowie mógłbyś chociażby mech zakotwiczyć, zawsze to by naturalniej wyglądało Dzięki limak - no na pewno można by to jakiś przykryć - masz rację. Hmm.. a jaki mech będzie mógł się tam najlepiej wyglądać... - przy tej pionowej części w rogu, to pewnie flame moss by dobrze wyglądał.....
autor: denkmal
śr kwie 11, 2018 12:25 pm
Forum: Sprzedam
Temat: Sprzedam akwarium AUAEL 54l (60x30x30) - Warszawa Ursynów - promocja :P 20zł - umyta pokrywa :P
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 357
Płeć:

Sprzedam akwarium AUAEL 54l (60x30x30) - Warszawa Ursynów - promocja :P 20zł - umyta pokrywa :P

Cześć, Mam akwarium AQUAEL LEDDY - 54l - ma jakieś 2-3 lata maks. Oczywiście szczelne. coś takiego: http://allegro.pl/aquael-akwarium-proste-60x30x30-54l-i7258159719.html 20zł - może być osobno! - bez pokrywy :) Do tego pokrywa z lampką AQUAEL LED 6W - 50zł Coś takiego: http://allegro.pl/aquael-pokr...
autor: denkmal
pn kwie 09, 2018 9:37 am
Forum: Galerie
Temat: 72 l denkmala
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 3521
Płeć:

72 l denkmala

Marcinzabki - jeśli chodzi Ci o to przy szybie po lewej stronie, to nie korzeń, ale jest to sztuczka skałka, skrywająca białą rurę 3/4".
Na dole ma 2 wloty... a potem "rogiem" idzie do góry ;)

Natomiast centralny korzeń faktycznie jest ucięty i tym płaskim "ucięciem" przylega równo do tylnej szyby.
autor: denkmal
ndz kwie 08, 2018 9:30 pm
Forum: Galerie
Temat: 72 l denkmala
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 3521
Płeć:

72 l denkmala

Dzięki za dobre słowo koledzy...
Zachęciliście mnie... to pożyczyłem od żony aparat i zrobiłem fotkę... nawet otosek na korzeniu się załapał ;)

obrazek
Kliknij obrazek, aby powiększyć
autor: denkmal
pt kwie 06, 2018 10:37 pm
Forum: Galerie
Temat: 72 l denkmala
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 3521
Płeć:

72 l denkmala

no tak... ale "skałka" przykrywa rurkę... jest filtrem...tak jakby :P ma dwa wloty na dole... zasysa syf... i potem fiu do sumpa który stoi z tyłu... piękne nie jest... no ale działa... W dużym chyba wywiercę otwory, żeby nie robić żadnych "głupich skałek" ... Ale dzięki za dobre słowo :) Pozdrawiam...
autor: denkmal
pt kwie 06, 2018 8:15 pm
Forum: Galerie
Temat: 72 l denkmala
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 3521
Płeć:

72 l denkmala

Trochę już zdążyło zielicho podrosnąć

obrazek
Kliknij obrazek, aby powiększyć
autor: denkmal
pt wrz 29, 2017 12:45 pm
Forum: Galerie
Temat: 72 l denkmala
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 3521
Płeć:

72 l denkmala

<r>Zarosło paskudnie <E>:razz:</E> <br/> Przeprowadzka pilnie potrzebna - może w weekend się uda <E>:)</E><br/> <br/> Potrzebowałbym czarnego tła - ktoś się chwalił, że ma czasem jakieś jakieś fragmenty czarnej (samoprzylepnej?) folii. <br/> Jakby ta opcja była aktualna, to uprzejmie proszę <E>:)</E...
autor: denkmal
czw wrz 28, 2017 11:25 pm
Forum: Filtracja
Temat: Polecicie tani skimmer? (film zbiera się na tafli "SUMPa")
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 571
Płeć:

Polecicie tani skimmer? (film zbiera się na tafli "SUMPa")

ok - zajrze - dzięki chłopaki - podoba mi się ta aqua nova :) biore :)
autor: denkmal
czw wrz 28, 2017 9:39 pm
Forum: Glony
Temat: Po restarcie... glonik na szybie
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 360
Płeć:

Po restarcie... glonik na szybie

No to co ma być ostre to jest ostre... w miarę :) to takie niteczki :) 1-2mm - nie - nie są to stułbie :D Zapraszam na osobiste oględziny :P - choć metrem to będzie z pół godziny jazdy :P W miarę ostre niteczki "środkowo-dolnym" planie: http://i66.tinypic.com/2wg6vc8.jpg A w zbliżeniu... hmm... no t...
autor: denkmal
czw wrz 28, 2017 9:08 pm
Forum: Filtracja
Temat: Polecicie tani skimmer? (film zbiera się na tafli "SUMPa")
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 571
Płeć:

Polecicie tani skimmer? (film zbiera się na tafli "SUMPa")

Cześć,

Potrzebuje jakiś sposób na pojawiającą się film na powierzchni akwarium... oraz na powierzchni "SUMPa".
Coś cichego - może być chińszczyzna.

Jakieś propozycje? :)
autor: denkmal
czw wrz 28, 2017 7:12 pm
Forum: Glony
Temat: Po restarcie... glonik na szybie
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 360
Płeć:

Po restarcie... glonik na szybie

Cześć :) Po restarcie na szybie (głównie ale nie tylko) wylazło po jakimś czasie coś takiego - takie puntkowe kropeczki, włoski, zielone. (generalnie jest w odwrocie - było więcej - były dłuższe włoski) Nic z tym nie robiłem (żadnym skrobakiem nie ruszałem) - więc wygląda to jak wygląda ;))) http://...
autor: denkmal
czw wrz 28, 2017 7:05 pm
Forum: Filtracja
Temat: Jakie rośliny do SUMPa ?
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 677
Płeć:

Jakie rośliny do SUMPa ?

No ładne te mangrowce... :) - ma ktoś się podzielić? albo gdzie nasionka kupić? tylko żeby to takie wielkie nie rosło :D Na razie wrzuciłem rogatka... bo świeże akwarium, żyzne podłoże... w wodzie pewnie sporo składników... bo wylazły mi takie którkie, mocno zielone niteczki na szybie - nie zmywam t...
autor: denkmal
śr wrz 27, 2017 1:22 am
Forum: Filtracja
Temat: Jakie rośliny do SUMPa ?
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 677
Płeć:

Jakie rośliny do SUMPa ?

Cześć, Jakiś czas temu zrobiłem sobie takie coś na kształ SUMPa ;) Tylko że on jest "równoległy" - czyli stoi nie poniżej, ale na tej samej wysokości co akwarium (za akwarium - z tyłu) W sumie to są 2 identyczne akwaria... 72l + 72l "filtr" ... na razie jest tak, że woda wpada rurą do SUMPa (grawita...
autor: denkmal
pn wrz 18, 2017 8:50 pm
Forum: Bezkręgowce
Temat: Amano - czy zjedzą glony nitkowate?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1268
Płeć:

Amano - czy zjedzą glony nitkowate?

Lechu... ale ja tu się ani nie chwalę, ani nie żalę.

Musiałem je ewakułować ze zbiornika - teraz już wróciły do "głównego".

Dzielę się tylko informacją - że zeżarły glony nitkowate - nie zeżarły natomiast rogatka, ludwigii :P
Kamienie, podłoże i torebki foliowe również zostały oszczędzone :P
autor: denkmal
pn wrz 18, 2017 1:54 am
Forum: Bezkręgowce
Temat: Amano - czy zjedzą glony nitkowate?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1268
Płeć:

Amano - czy zjedzą glony nitkowate?

Dobra - to dam odpowiedź.

2 duże amano przez 3 tygodnie zeżarły zasadniczo CALĄ populację glonów nitkowatych.

Więc niech nikt mi tu nie mówi, że amano nie jedzą glonów :)
Przegłodzone, zeżarły jak się patrzy :)

Więc nie wiem jak inne, ale moje jedzą :P
autor: denkmal
pt sie 25, 2017 8:55 pm
Forum: Bezkręgowce
Temat: Amano - czy zjedzą glony nitkowate?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1268
Płeć:

Amano - czy zjedzą glony nitkowate?

no dobrze... to jeszcze chwilę posiedzą ;) dzięki za odzew.

Swoją drogą, to tak mi się wydawało, że tych glonów trochę ubyło :P
autor: denkmal
pt sie 25, 2017 8:41 pm
Forum: Bezkręgowce
Temat: Amano - czy zjedzą glony nitkowate?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1268
Płeć:

Amano - czy zjedzą glony nitkowate?

hmmm... no ktoś przed chwilą pisał, że nie tylko glony ale nawet krasnorosty... - no chyba że to taki żart był?

No to już nie wiem... :P
autor: denkmal
pt sie 25, 2017 2:11 pm
Forum: Bezkręgowce
Temat: Amano - czy zjedzą glony nitkowate?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1268
Płeć:

Amano - czy zjedzą glony nitkowate?

a ok... na razie krewety siedzą z glonami nitkowatymi i rogatkiem.
niech skruszeją... albo znikną glony, albo krewetki - zobaczymy.
autor: denkmal
wt sie 22, 2017 3:43 pm
Forum: Bezkręgowce
Temat: Amano - czy zjedzą glony nitkowate?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1268
Płeć:

Amano - czy zjedzą glony nitkowate?

hmm... ok - to przetrzymam je z jakieś 2 tygodnie... i zobaczę :P ... są duże, wiec jeść powinny sporo.
2 tygodnie głodówki w razie czego powinny przeżyć - czy nie? :P

Ale jakie babki? Tych babek to chyba sporo jest :P
autor: denkmal
wt sie 22, 2017 3:36 pm
Forum: Bezkręgowce
Temat: Amano - czy zjedzą glony nitkowate?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1268
Płeć:

Amano - czy zjedzą glony nitkowate?

Jak może pamiętacie... moje 2 wielkie amano (chyba faktycznie były niewinne) ... trafiły niesłusznie za karę do słoika z rogatkiem i sporą ilością glonów nitkowatych.

Czy one jak się przegłodzą to zeżrą te glony? Czy nie ma szans... i prędzej wykitują? :P ... Ma ktoś jakieś doświadczenie?
autor: denkmal
śr sie 16, 2017 11:29 am
Forum: Forum Ogólne
Temat: Amano atakują neony czerwone :(
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 775
Płeć:

Amano atakują neony czerwone :(

OK - to inaczej - kto ma jeszcze jakieś neony w nadmiarze :P i chce zredukować ich liczbę, to chetnie wypożyczę owe Amano :P

Zobaczymy czy się potwierdzi czy nie :P

No ale z drugiej strony... dziwne że razborek nie ruszały... - może to ta aklimatyzacja... nie wiem już :(
autor: denkmal
śr sie 16, 2017 11:23 am
Forum: Forum Ogólne
Temat: Amano atakują neony czerwone :(
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 775
Płeć:

Amano atakują neony czerwone :(

Nie no. Właśnie nic nie ma. Są jedynie 3 razborki galaxy i 5 otosków :P plus 2 krwiożercze Amano... - po odłowieniu - spokój nastał... wiec to chyba jednak one. Jedna z jajkami :P - przegłodzą się teraz trochę w słoiku z rogatkiem i glonami nitkowatymi... ciekawe czy je zeżrą z głodu czy nie ;P Kupi...
autor: denkmal
śr sie 16, 2017 10:25 am
Forum: Forum Ogólne
Temat: Amano atakują neony czerwone :(
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 775
Płeć:

Amano atakują neony czerwone :(

Cześć, Smutny weekend - od niedawna mam dwie ogromne samice Amano (takie 3.5-4cm). Razborkami galaxy i otoskami nie były zainteresowane. Kupiłem u Rogatka 10 neonów czerwonych... ... następnego dnia było 7... myśle sobie... ok, może mimo dość długotrwałej aklimatyzacji (wryrównanie temp. dolewanie w...
autor: denkmal
czw sie 10, 2017 7:32 pm
Forum: Archiwum
Temat: [oddam][Ursynów] garnek kryptokoryn
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 517
Płeć:

[oddam][Ursynów] garnek kryptokoryn

Dzięki boro1 za sprawny odbiór i 'picie' dla żony :)

Niech dobrze rośnie :)

Do zamknięcia.
autor: denkmal
wt sie 08, 2017 7:12 pm
Forum: Archiwum
Temat: [oddam][Ursynów] garnek kryptokoryn
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 517
Płeć:

[oddam][Ursynów] garnek kryptokoryn

dziś będę dopiero po 21:00 - ale śmiało zapraszam...
na prv podaj do siebie numer, albo ja podam do siebie... ewentualniie jutro rano do ok 11:30 powinienem też być lub po połidniu od 18:00 ...