ziemia czy podłoże ?

Jeśli chcesz porozmawiać o akwarium i jego mieszkańcach, powymieniać się doświadczeniami, opisać swoje przygody, PISZ! Wszystko o akwarystyce.
ODPOWIEDZ

Autor
Wiktoria2001
Gość
Posty: 3
Rejestracja: wt mar 27, 2018 6:19 pm
Telefon: 577962001
Lokalizacja: Nowy Sącz
Na imię mam: Wiktoria

ziemia czy podłoże ?

#1

Post autor: Wiktoria2001 »

Zastanawiam sie nad podłożem w akwarium, posiadam parę roślinek i ciężko idzie im się zakorzenić w piasku kwarcowym myślę nad nasypaniem 2-3cm ziemi ogrodowej lub podłożem, i na to dać piasek. I tu moje pytanie, ponieważ nie posiadam jeszcze zbyt dużo doświadczenia. Co jest lepsze? Jeśli podłoże to jakie ? I jaka ziemia? w tym temacie jestem kompletnie zielona i potrzebuje pomocy.
Ostatnio zmieniony śr mar 28, 2018 10:25 pm przez Wiktoria2001, łącznie zmieniany 2 razy.

Wojtekxxx9
Fanatyk
Posty: 1927
Rejestracja: pn sty 29, 2018 5:06 pm
Lokalizacja: Warszawa Gocław
Na imię mam: Wojtekxxx9
Płeć:

ziemia czy podłoże ?

#2

Post autor: Wojtekxxx9 »

Piękne korzenie są na podłożach Cal, Platinum Soil, Dennerle. Możesz też użyć substratu podżwirowego lub ziemi ogrodowej. Kwestia ile chcesz wydac
Awatar użytkownika

Lech-u
Admin
Posty: 21839
Rejestracja: ndz paź 30, 2011 10:22 pm
Lokalizacja: Warszawa-Piaseczno
Na imię mam: Lech-u
Płeć:

ziemia czy podłoże ?

#3

Post autor: Lech-u »

Ja używam ziemi z Leroy, o nazwie Athena.
Zwykła.

DanielP
Moderator
Posty: 1925
Rejestracja: wt kwie 25, 2017 9:52 am
Lokalizacja: Jazgarzew
Na imię mam: Daniel
Płeć:

ziemia czy podłoże ?

#4

Post autor: DanielP »