Rozmnażanie bojowników.

Nasze doświadczenia z rozmnażaniem podopiecznych, czyli jak zostać ojcem/matką :) Masz pytania na temat rozmnażania swoich ryb? Sprawdź tu!

Autor
bisiaczek1512
Początkujący
Posty: 14
Rejestracja: śr sie 27, 2014 2:19 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Na imię mam: Gabi
Płeć:

Rozmnażanie bojowników.

#1

Post autor: bisiaczek1512 »

Witam, jestem tu nowa i nie za bardzo mogę się odnaleźć. Pisze w sprawie rozmnażania rybek (bojowników).
Od początku wszystko robię tak jak każą na forach itp. Doszło do tarła zostały złożone ikry , samiczka się chowa,a samiec pilnuje gniazda. I tutaj zaczyna się labirynt. Nie wiem co dalej. dziś już jest 3 dzień odkąd samica złożyła ikry a samiec je włożył do gniazda. Nie widzę młodych narybków, żadnych ogonków ani wypadających z gniazda maluszków. Nic a nic ... Czy cos jest nie tak? Kiedy będzie je widac? /kiedy zacząć je karmic? jak i gdzie im sypac jedzonko (mikro) Kiedy? W tym temacie jestem zielona, to moje pierwsze tarło i wychowywanie. Proszę pomóżcie ;)

-- Śr sie 27, 2014 3:06 pm --

Proszę pomóżcie, tyle się oczytałam a dalej nic nie wiem :(

Hergar
Gaduła
Posty: 140
Rejestracja: wt lip 08, 2014 2:46 pm
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
Płeć:

Re: Rozmnażanie bojowników.

#2

Post autor: Hergar »

No dobrze a teraz po kolei :)
Opisz proszę jak wygląda zbiornik tarliskowy, parametry wody oraz jak przebiegało tarło. Pomocne oczywiście będą zdjęcia akwarium i samych tarlaków.
A może są w tym akwarium jeszcze jacyś mieszkańcy poza bojownikami?
Co do zasady jeśli 3 dnia od tarła nie ma maluchów to albo ikra nie była zapłodniona i samiec ją zjadł albo zrobiła to samica, której jak wywnioskowałem nie przełożyłaś do innego akwarium.
Zatem bez szczegółów ciężko będzie ustalić przyczyn.