P. kakadu

Nasze doświadczenia z rozmnażaniem podopiecznych, czyli jak zostać ojcem/matką :) Masz pytania na temat rozmnażania swoich ryb? Sprawdź tu!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Autor
PARYS
Uczestnik
Posty: 33
Rejestracja: pt gru 18, 2009 12:00 am
Lokalizacja:
Płeć:

P. kakadu

#1

Post autor: PARYS »

Chciałbym się pochwalić że udało mi się rozmnożyć pielęgnice kakadu fire red :mrgreen: to było ich 1 tarło układ jest 1+1 ale samica nie daje się samcowi :-P małe już pływają samodzielnie jest ich około 20... chociaż wydaje mi się że samiec ma na nie chęć :???: na szczęście samica dobrze ich pilnuję:)
Może ma ktoś dobre rady związane z wychowaniem tych maluchów, bo ja nie mam doświadczenia... aktualnie dostają jedzonko 'first bites' a resztę obowiązków spoczywa na ich rodzicach tzn. matce :oops:
Awatar użytkownika

Hornet
Fanatyk
Posty: 1108
Rejestracja: wt lip 07, 2009 3:17 pm
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Płeć:

Re: P. kakadu

#2

Post autor: Hornet »

Narybek apistogramma cacatuoides jest stosunkowo łatwy do odchowania prócz pylistego pokarmu suchego bardzo chętnie też zje larwy solowca a później moinę... O samca i młode raczej bym się nie martwiła gdyż u tych pielęgniczek jest rodzina ojca-matki i samiec również opiekuje się narybkiem (no chyba że miałbyś jakiegoś postrzeleńca...) :mrgreen:
Pozdrawiam i życzę powodzenia
Warchoł! - krzyczą. Nie zaprzeczam tylko własnym prawom ufam...

Wola moja jest jak szabla nagniesz ją za mocno - pęknie.
A niewprawną puścisz dłonią w pysk odbije stali siła
Tak się naucz robić bronią by naturą swą służyła.

jerrymagu

Re: P. kakadu

#3

Post autor: jerrymagu »

.... jakie efekty.... pamiętam że wspominałeś o tym iż pływa w tym zbiorniku parka Ramirezek.. ciekaw jestem jak udało się Tobie pogodzić taki układ w tej trudnej sytuacji. Wszak Kakadu są zapewne bardzo agresywne w ty okresie a i możliwe jest że ze stresu mogłyby zjeść maluchy. Podziel się swoimi doświadczeniami.

Pozdrawia i życzę powodzenia w pielęgnowaniu narybku