Akwarium Zibiego

Tu możesz pochwalić się zdjęciami ryb, roślin i aranżacjami akwarium.
Awatar użytkownika

Autor
zibciu
Uczestnik
Posty: 34
Rejestracja: wt sty 27, 2009 2:20 pm
Lokalizacja:
Płeć:

Akwarium Zibiego

#1

Post autor: zibciu »

Witam,
Z racji faktu, że jestem początkującym akwarystą (kilka miesięcy doświadczeń i dojrzewania akwarium (od prostego zbiornika z jedną roślinką do aktualnego stanu - choć nadal przejściowego) chciałby przywitać wszystkich tu obecnych, odrobinę pochwalić się własnym dorobkiem, wysłuchać uwag (zwłaszcza krytycznych), no i... zacząć wspólne postowanie.
Na sam początek może się przedstawię. Nazywam się Zibi, mieszkam na Bródnie, mam ponad 3 dychy na karku, ślub za pasem i... złapałem bakcyla.
Z racji, że szef mojej firmy prowadzi również działąlność akwarystyczną (sprowadza sprzęt), zaoferował mi testowanie jednego z nowych akwariów. Wybrałem oczywiście największe - 58 litrów, po dwóch miesiącach znad morza przywiozłem 5 kilo plażowych otoczaków, wyparzyłem je, zapełniłem dno, zalałem wodą, zdobyłem kilkanaście rybek i po 2 tygodniach przywitałem zieloną masę glonów przywierającą do wszystkiego. W międzyczasie wymieniłem filtr na większy i skuteczniejszy, pożegnałem się z kamlotami, a na ich miejsce pojawił się żwirtek bazaltowy (tak 3-5mm), który jest do dziś oraz pierwsza roślina - Kryptokoryna. TO było jakieś 3 miesiące temu. Aaaaa - pojawił się wrak szalupy no i... fragment Muru Chińskiego (bo bajer musi przecież być - hihi). A potem byłem u znajomego, który ma jakie 250l akwarium zabudowane w szafie i... zapragnąłem mieć w domu jeszcze ładniejsze. Udało mi się od kolegi moczarkę kanadyjską, kabombę i ludwigię... i się zaczęło. Allegro, fora, wizyta w Diskus Zoo, dokupiłem gałęziatkę i doprowadziłem do pierwszego sfotografowanego akwarium (to było jakiś miesiąc temu):
Obrazek