Trawnik do akwarium

ODPOWIEDZ

Autor
jerrymagu

Trawnik do akwarium

#1

Post autor: jerrymagu »

Witajcie,
Nie mam doświadczenia w hodowli roślinności i prosiłbym Was o pomoc w tej kwestii.
W akwarium mam ww. podłoże, pływa w nim trochę rybek. Chciałby aby w części akwarium było trochę bardziej zielono i nie wiem co najłatwiej byłoby mi posadzić. Coś mało wymagającego i w miarę szybko rosnącego. Chodzi mi o mniejsze akwarium 112l z Apisto
Awatar użytkownika

lwica79
Zapaleniec
Posty: 206
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 11:37 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska
Na imię mam: Edyta
Płeć:

Re: Trawnik do akwarium

#2

Post autor: lwica79 »

Ja nie miałam doświadczenia z takim podłożem jak Twoje, ale myślę że jest lepsze niż zwykły żwirek kwarcowy... a jako, że ja mam właśnie żwirek kwarcowy, około 140W/ 300l , niemal żadnych nawozów- od niedawna tylko mikro w baaaardzo niewielkich ilościach i nieregularnie, nie stosuję CO2 a Mały Heniek rośnie jak burza, to polecam właśnie jego...
Próbowałam kilka razy przy swoich warunkach z Glossią ale zawsze padała.

JPK
Guru
Posty: 2040
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 10:28 am
Lokalizacja: Warszawa Wola
Na imię mam: Kuba
Płeć:

Re: Trawnik do akwarium

#3

Post autor: JPK »

Najłatwiejsza będzie chyba sagittaria subulata.
450l + 112l :)
Awatar użytkownika

lwica79
Zapaleniec
Posty: 206
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 11:37 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska
Na imię mam: Edyta
Płeć:

Re: Trawnik do akwarium

#4

Post autor: lwica79 »

u mnie sagitaria nie bardzo chce rosnąć :) ...wręcz wegetuje nie wiem dlaczego :) . Najlepiej kup kilka roślinek w niewielkich ilościach. posadź byle gdzie i zobacz której warunki u Ciebie się naj bardziej spodobały :) .
Awatar użytkownika

selenewolf
Zapaleniec
Posty: 393
Rejestracja: śr paź 21, 2009 9:34 pm
Lokalizacja:
Płeć:

Re: Trawnik do akwarium

#5

Post autor: selenewolf »