Serwis JBL

ODPOWIEDZ

Autor
Jargos
Bywalec
Posty: 91
Rejestracja: wt gru 16, 2008 9:25 pm
Lokalizacja:
Płeć:

Serwis JBL

#1

Post autor: Jargos »

Takie pytanie zagadka. Czy w serwisie JBL przy oddawaniu sprzętu na naprawę gwarancyjną trzeba okazać dowód zakupu czyt. paragon ? Może ktoś oddawał ? Pytam dlatego, iż mam gościa który po taniości ma filtry JBL e900 zapakowane "orginalnie" ale nie wystawia właśnie takiego świstka. Co wy na to ? warto zaryzykować ?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika

grazdar1
Uzależniony
Posty: 693
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 11:04 am
Lokalizacja:
Płeć:

Re: Serwis JBL

#2

Post autor: grazdar1 »

nie ryzykuj - bo badis ma wyłączność na jbl i eheimy i nakleja na orginały hologramy - bo na rynku są jakieś podróby ,a w razie jakiejś reklamacji bez hologramu nieuwzględnią
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 6:42 pm przez grazdar1, łącznie zmieniany 1 raz.
grazdar1

krasnal
Guru
Posty: 2602
Rejestracja: czw sty 08, 2009 4:30 pm
Telefon: 537543206
Lokalizacja: Urlychów
Płeć:

Re: Serwis JBL

#3

Post autor: krasnal »

:x
Ostatnio zmieniony pn lis 29, 2010 11:05 pm przez krasnal, łącznie zmieniany 1 raz.

Autor
Jargos
Bywalec
Posty: 91
Rejestracja: wt gru 16, 2008 9:25 pm
Lokalizacja:
Płeć:

Re: Serwis JBL

#4

Post autor: Jargos »

Wiele grosza trza wysupłać ?

No jak tak średnio 70-80zł do przodu :P
Gość powiada, że prosto z hurtowni JBL, i teraz pytanie czy świeżo łupane czy chłopaczki wynosili po części i składali w domu ? :P
Awatar użytkownika

grazdar1
Uzależniony
Posty: 693
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 11:04 am
Lokalizacja:
Płeć:

Re: Serwis JBL

#5

Post autor: grazdar1 »

hologramy są na pudełkach -poza tym badis dysponuje listą punktów sprzedaży współpracujących , sklepów , hurtowni a paragon lub faktura jest przecież dokumentem zawarcia umowy kupna -spzedaży
grazdar1

krasnal
Guru
Posty: 2602
Rejestracja: czw sty 08, 2009 4:30 pm
Telefon: 537543206
Lokalizacja: Urlychów
Płeć:

Re: Serwis JBL

#6

Post autor: krasnal »

:idea:
Ostatnio zmieniony pn lis 29, 2010 11:05 pm przez krasnal, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika

grazdar1
Uzależniony
Posty: 693
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 11:04 am
Lokalizacja:
Płeć:

Re: Serwis JBL

#7

Post autor: grazdar1 »

no - powiedzmy ,ze wykupujesz ubezpieczenie mieszkania ,w tym od zalania -..filter wysiada i 300l wody idzie w podłogę i sufit sąsiada ---firma ubezpieczeniowa szuka pretekstów do niewypłacenia kasy......... koniec sprawy
grazdar1

krasnal
Guru
Posty: 2602
Rejestracja: czw sty 08, 2009 4:30 pm
Telefon: 537543206
Lokalizacja: Urlychów
Płeć:

Re: Serwis JBL

#8

Post autor: krasnal »

:idea:
Ostatnio zmieniony pn lis 29, 2010 11:05 pm przez krasnal, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika

grazdar1
Uzależniony
Posty: 693
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 11:04 am
Lokalizacja:
Płeć:

Re: Serwis JBL

#9

Post autor: grazdar1 »

nie gwarancja-- a orginalny produkt legalnie kupiony -a powodem zalania jest awaria filtra - i co przychodzi expert - stwierdza powód zalania i prosi o dokument zakupu , orginalności ,certyfikatu CE itp ---wiadomo -firmy ubezpieczeniowe szukają dziury w moście -aby tylko nie wypłacać lub zmniejszyć kwotę odszkodowania - w niiektórych przypadkach lepij dmuchać na zimne - trzeba poprostu skalkulować ewentualne wydarzenia itd
ja np mieszkam w bloku , na ostatnim piętrze i 350 l wody na głowe sąsiadów w moim pionie - także ubezpieczenie w razie co na bank i legalny i udokumentowany sprzęt -paragony , pudełka itp ---od przybytku głowa nie boli
zaoszczędzi 50 -100pln a remont ścian sąsiada 1000pln ---dziękuje
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 3:29 pm przez grazdar1, łącznie zmieniany 1 raz.
grazdar1

Autor
Jargos
Bywalec
Posty: 91
Rejestracja: wt gru 16, 2008 9:25 pm
Lokalizacja:
Płeć:

Re: Serwis JBL

#10

Post autor: Jargos »

Dobra wszystko wiemy nie warto ryzykować za kilka dyszek :) dziekować. Do zamknięcia.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólny - Roślinność”