Wykonywanie testów wody

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Autor
mimag
Fanatyk
Posty: 1165
Rejestracja: pt wrz 17, 2010 7:51 pm
Lokalizacja: Białołęka Warszawa
Na imię mam: Michał
Płeć:

Wykonywanie testów wody

#1

Post autor: mimag »

Nigdy nie mierzyłem parametrów wody wiec nie mam doświadczenia w wykonywaniu ich.
Teraz zakupiłem testy i chce popracować nad tym aby kondycja moich roslin byla lepsza.
Nawożę solami i podaje co2 przez 10h/dobe. Swiatło 0,5W/L.
Będę mierzył po4 i no3. PH mierze testem ciagłym JBL. Kh kropelkowym.
Podmieniam wode raz w tygodniu 25%. Pół na pół kranowita i RO.
Kiedy najlepiej wykonywac pomiary, w jaki dzień?
Czy pora dnia ma znaczenie?
co2 nie ma chyba wpływu na po4 i no3?
Jakie powinien byc stosunek NO3 do PO4? 10:1 ??
Czy inne zwiazki tez powinny byc w jakichs proporcjach?
Na co zwrocic uwage?
100x40x50 JUWEL RIO 180
Awatar użytkownika

2pac01
Gaduła
Posty: 167
Rejestracja: ndz maja 06, 2012 1:37 am
Lokalizacja: Kobiernice
Płeć:

Wykonywanie testów wody

#2

Post autor: 2pac01 »