Zapraszamy na comiesięczne spotkania warszawskich akwarystów i użytkowników FAWA.PL.
Szczegóły w wątku: kliknij! Najbliższe spotkanie już... w sobotę, 12.05.2018.o o godzinie 17:00. Zapraszamy do PUBu Zielona Gęś koło Metro Pole Mokotowskie
Konkurs Zdjęcie Miesiąca Kwiecień 2018 trwa! Wstaw zdjęcie swojego akwarium!

Warszawa Bemowo. kupie rosliny na start

Ogłoszenia i wątki archiwalne
Awatar użytkownika

Autor
Komarowa
Zapaleniec
Posty: 245
Rejestracja: pn lut 19, 2018 4:54 pm
Telefon: 508588445
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Na imię mam: Agnieszka
Płeć:

Warszawa Bemowo. kupie rosliny na start

#1

Post autor: Komarowa » wt lut 27, 2018 12:53 pm

Jak w tylule. Jesli ktos dysponuje roslinkami : anubiasy kryptokoryny rogatki nawet moczarki i inne stare dobre i sprawdzone to chetnie odkupie.mchy tez. W srode startuje corce jej pierwsze 112l :viva: wiec kupie konkretne wiadro zielonego ( slimaki niekoniecznie :) )


Ranjow
Uczestnik
Posty: 42
Rejestracja: wt sty 02, 2018 10:55 am
Lokalizacja: Warszawa
Na imię mam: Tomek
Płeć:

Warszawa Bemowo. kupie rosliny na start

#2

Post autor: Ranjow » wt lut 27, 2018 1:19 pm

A ja chętnie sprzedam rośliny z likwidowanego zbiornika 125L

Awatar użytkownika

Autor
Komarowa
Zapaleniec
Posty: 245
Rejestracja: pn lut 19, 2018 4:54 pm
Telefon: 508588445
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Na imię mam: Agnieszka
Płeć:

Warszawa Bemowo. kupie rosliny na start

#3

Post autor: Komarowa » wt lut 27, 2018 1:37 pm

No to potargujmy :) co za ile i dlaczego tak daleko :D
A powaznie ..lokalizacja przy tej pogodzie jest wazniejsza niz cena.


Ranjow
Uczestnik
Posty: 42
Rejestracja: wt sty 02, 2018 10:55 am
Lokalizacja: Warszawa
Na imię mam: Tomek
Płeć:

Warszawa Bemowo. kupie rosliny na start

#4

Post autor: Ranjow » wt lut 27, 2018 1:40 pm

No niestety to Piaseczno a co do roślin to mnóstwo nurzańca, bacopa carolina i inne widoczne na zdjęciach z wystawianego na sprzedaż akwarium


don_Vall
Uzależniony
Posty: 630
Rejestracja: śr wrz 07, 2011 10:06 am
Lokalizacja:
Płeć:

Warszawa Bemowo. kupie rosliny na start

#5

Post autor: don_Vall » wt lut 27, 2018 3:28 pm

viewtopic.php?f=54&t=36749

wciąż aktualne i odbiór blisko Dworca Śródmieście


a mam jeszcze mikrozorium pteropus narrow i żabienice
Ostatnio zmieniony wt lut 27, 2018 3:29 pm przez don_Vall, łącznie zmieniany 1 raz.
300l: Nannacara anomala, Mikrogeophagus altispinosus, Hyphessobrycon bentosi, Corydoras pygmaeus WF

10l: Różowe zatoczki i świderki na parapecie.

Awatar użytkownika

Autor
Komarowa
Zapaleniec
Posty: 245
Rejestracja: pn lut 19, 2018 4:54 pm
Telefon: 508588445
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Na imię mam: Agnieszka
Płeć:

Warszawa Bemowo. kupie rosliny na start

#6

Post autor: Komarowa » wt lut 27, 2018 3:49 pm

Sluchajcie poruszam sie srodkami komunikacji miejskiej wiec szkoda zeby mi to zamarzlo...a moze szykuje sie jakas przycinka w okolicach chbemowo albo jakies bielany czy cos... no wtedy to nawet do wiadra nie zagladam tylko biore ze slimurami :-D

Awatar użytkownika

SHARK
Gaduła
Posty: 123
Rejestracja: ndz gru 03, 2017 9:39 pm
Lokalizacja: Warszawa, Bemowo
Na imię mam: Borys
Płeć:

Warszawa Bemowo. kupie rosliny na start

#7

Post autor: SHARK » śr lut 28, 2018 6:26 pm

Ja właśnie przyciąłem roślinki więc mam kilka łodyg do wydania. Lokalizacja Bemowo-Groty. Jeśli jesteś zainteresowana daj znać na PW to podeślę Ci fotki.
obrazek

Awatar użytkownika

Autor
Komarowa
Zapaleniec
Posty: 245
Rejestracja: pn lut 19, 2018 4:54 pm
Telefon: 508588445
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Na imię mam: Agnieszka
Płeć:

Warszawa Bemowo. kupie rosliny na start

#8

Post autor: Komarowa » czw mar 01, 2018 2:14 pm

Dzieki :pada:
Juz mam zaklepane :viva: odbieram we wtorek.
W tej chwili brakuje mi rylko rogatka jakies 6-8 kawalkow
I nalego henka :) pare ogonkow

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości