Zakup całego akwarium z ogłoszeń internetowych - prośba o pomoc

Zaczynasz przygodę z akwarystyką? Koniecznie przeczytaj ten dział :!:
ODPOWIEDZ

Autor
Miroslaw
Gość
Posty: 2
Rejestracja: ndz lip 10, 2022 9:28 pm
Lokalizacja: Warszawa
Na imię mam: Mirosław
Płeć:

Zakup całego akwarium z ogłoszeń internetowych - prośba o pomoc

#1

Post autor: Miroslaw »

Dzień dobry,
Jako że jestem laikiem w temacie chciałbym się zapytać forumowiczów co sądzicie o kupowaniu gotowych zestawów akwarium wraz z całym sprzetem, rybkami, roslinami itp.
Znalazłem kilka ciekawych ogłoszeń na olx. Sprzedający wystawia "dojrzałe akwarium", cały ekosystem i poprostu pozbywa sie swojego akwarium (akwaium z ogłoszenia nie jest duże, 45 l). Planuję podjechać i obejrzeć rybki ale jako że moja wiedza jest znikoma to chciałym się dowiedzieć o co pytać, na co patrzeć itp.
Z góry dziekuję za odpowiedzi.
Awatar użytkownika

Ziemiojad
Guru
Posty: 2383
Rejestracja: ndz paź 20, 2019 7:59 pm
Lokalizacja: Planet Earth
Płeć:

Zakup całego akwarium z ogłoszeń internetowych - prośba o pomoc

#2

Post autor: Ziemiojad »

Jak je opróżnisz do transportu to przestanie być dojrzałe. Najgorsza rzecz jaką można zrobić to kupić akwarium z rybami.
Awatar użytkownika

Lech-u
Admin
Posty: 21841
Rejestracja: ndz paź 30, 2011 10:22 pm
Lokalizacja: Warszawa-Piaseczno
Na imię mam: Lech-u
Płeć:

Zakup całego akwarium z ogłoszeń internetowych - prośba o pomoc

#3

Post autor: Lech-u »

Miroslaw pisze: ndz lip 10, 2022 9:44 pm ale jako że moja wiedza jest znikoma to chciałym się dowiedzieć o co pytać, na co patrzeć itp.
Proponuję zaczęcie przygody z akwarystyką od Kącika Początkującego Akwarysty. Tam jest naprawdę sporo informacji i praktycznych uwag.
Zajrzyj tu: Kącik Początkującego Akwarysty
Pozdrawiam serdecznie
Lech-u


Business Card

DrRymsza

boro1

Zakup całego akwarium z ogłoszeń internetowych - prośba o pomoc

#4

Post autor: boro1 »