Artykuł o Transporcie Rybek Akwariowych

Jeśli chcesz porozmawiać o akwarium i jego mieszkańcach, powymieniać się doświadczeniami, opisać swoje przygody, PISZ! Wszystko o akwarystyce.
ODPOWIEDZ

Autor
Jarod
Gość
Posty: 1
Rejestracja: czw lip 30, 2009 4:32 pm
Lokalizacja:
Płeć:

Artykuł o Transporcie Rybek Akwariowych

#1

Post autor: Jarod »

Witam

Nazywam się Kamil i zajmuje się pisaniem artykułów na serwisy internetowe.
Jeden napisałem o rybkach i ich transporcie przy przeprowadzce.

Nie znam się na rybach za bardzo wiec jeżeli jest cos nie tak to piszcie to poprawie:

http://www.tanie-przeprowadzki.pl/index ... wariowych/

ala
Uczestnik
Posty: 38
Rejestracja: pn maja 11, 2009 9:10 pm
Lokalizacja:
Płeć:

Re: Artykuł o Transporcie Rybek Akwariowych

#2

Post autor: ala »

'Na dłuższe dystanse w szczególności samochodem bateryjnie zasilana pompa do natleniania wody jest doskonałym pomysłem.'' - no ten tekst to chyba największa bzdura jaką ostatnio słyszałam - jak Ty to sobie wyobrażasz? Transport rybek na dłuższych dystansach powinien wyglądać tak: ryby pakujemy w worki do przewozenia ryb ( takie większe)-jest to worek z mocnej foli który ma zaokrąglone rogi aby rybka nie utkęła w zgięciu rogu worka , woreczek ten powinien być w 1/3 napełniony wodą a 2/3 powietrzem a najlepiej czystym tlenem, i worek powinien być szczelnie zamkniety i umieszczony w styropianowym pojemniku aby zmninimalizowac wahania temperatury - jesli nie ma mrozu to rybka może tak zapakowana przetrwac nawet kilkudniową podróż.